BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zarańska Urszula
Tytuł
Kredyt z telefonu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 7, s. 13-16
Słowa kluczowe
Sprzedaż, Kredyt, Marketing telefoniczny, Call centers
Sale, Credit, Telephone marketing, Call centers
Abstrakt
Zewnętrzne call center dla rosnącej liczby instytucji finansowych staje się najatrakcyjniejszą drogą dotarcia do klienta i zaoferowania swoich ustug, ze względu na dużą skuteczność przy relatywnie niskich kosztach. Coraz więcej klientów banków i towarzystw ubezpieczeniowych korzysta z tej drogi komunikacji i podejmowania transakcji. Coraz rzadsze są obawy przed zawieraniem umów tą drogą. Zaawansowana technologia pozwala na takie administrowanie bazami danych i nagrywanymi rozmowami, że instytucja finansowa uzyskuje potwierdzenie zawarcia umowy. Sprzedaż produktów finansowych musi spełnić szereg wymogów prawnych z zakresu ochrony danych osobowych, prawa bankowego, ubezpieczeniowego, konsumenckiego i innych. W przypadku sprzedaży przez outsourcingowe call center szczególnie ważne jest doprecyzowanie procedur tak, aby wykluczyć popełnienie błędu w którymkolwiek z tych obszarów. Tego typu kampanie telemarketingowe, jak każda sprzedaż, wymagają również odpowiedniej dbałości o efektywność, rentowność i jakość oraz bieżącego dopasowywania oferty do oczekiwań klientów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu