BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Osóbka Grzegorz, Żabierek Dariusz
Tytuł
Mocna marka ścierna
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 7, s. 29-32
Słowa kluczowe
Studium przypadku, Marka, Komunikowanie marketingowe, Budowanie świadomości marki
Case study, Brand, Marketing communication, Branding
Firma/Organizacja
Saint-Gobain
Abstrakt
Wiele rynków w Polsce jest zupełnie poza horyzontem zainteresowania agencji reklamowych. Jednym z nich jest rynek materiałów ściernych wart około 350 mln zł. Najmocniejszą marką na nim była marka KORUND należąca do Saint-Gobain Abrasives. Koncern ten zdecydował jednak zastąpić lokalnego lidera globalną marką NORTON. Dla polskiego oddziału SGA - było to nie lada wyzwaniem.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu