BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Charkiewicz Marcin
Tytuł
Niezbadany produkt telekomunikacyjny
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 7, s. 34-36
Słowa kluczowe
Badania marketingowe, Telekomunikacja, Sprzęt telekomunikacyjny, Komunikowanie człowiek-komputer
Marketing research, Telecommunication, Telecommunication equipment, Human-computer system
Abstrakt
Autor zauważa, że swoistym paradoksem jest fakt, że telekomunikacja -- dziedzina życia tak powszechnie uznana za istotną, jest jeszcze nieco po macoszemu traktowana przez badaczy. Oczywiście bardzo dużo uwagi poświęca się np. kampaniom reklamowym produktów telekomunikacyjnych, ale zdecydowanie za rzadko samym produktom. Właściwie nie ma specjalnej wiedzy o tym, jakie jeszcze kanały komunikacji są naprawdę warte rozwoju, a wdrażaniu nowego produktu często towarzyszy brak pewności, czy rzeczywiście spełnia on oczekiwania użytkowników i czy w ogóle jest im potrzebny.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu