BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Hanarz Jacek
Tytuł
CRM w klubie sportowym
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 7, s. 37-40, bibliogr. 12 poz.
Słowa kluczowe
Marketing sportowy, Marketing powiązań, Marketing społecznie zaangażowany, Klub sportowy, Identyfikacja klienta
Sports marketing, Connections marketing, Cause Related Marketing (CRM), Sports club, Customer identification
Abstrakt
Kibice sportowi, nawet wspierający tę samą drużynę, w rzeczywistości stanowią grupę bardziej zróżnicowaną, niż może się to początkowo wydawać, i nie należy jej traktować jak jednorodną społeczność, której wspólną cechą jest obecność na meczu w co drugi weekend, Wyczerpująca wiedza o kliencie, umożliwiająca zbliżenie się do niego, zerwanie z anonimowością, a nawet włączenie go w życie organizacji i zagwarantowanie mu produktu wyjątkowego, dopasowanego do jego indywidualnych wymagań, to czynniki coraz bardziej istotne z punktu widzenia efektywnego zarządzania klubem sportowym.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. T. Duryee, More than bats and balls, The Seattle Times, 8.07.2002.
  2. M. Knights, CRM tool scores for football club, Computing (www.cornputing.co.uk), 15.09.2005.
  3. D. Thomas, Sports clubs kick off with smart ticketing, vnunet.com, 6.02.2004.
  4. E. Thompson, Paris Saint-Germain Football Club Scores With CRM Strategy, Case Studies - www.gartner.com, 2.01.2004.
  5. www.teamcard.co.uk.
  6. www.fortressgb.com.
  7. www.ciber-uk.com.
  8. www.computersoftware.com.
  9. www.oracle.com.
  10. www.relatis.com.
  11. www.sportandtechnology.com.
  12. www.synchro.co.uk.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu