BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kilen Norbert
Tytuł
Reputacja ubezpieczycieli
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 8, s. 22-25
Słowa kluczowe
Public relations, Instytucje ubezpieczeniowe, Wizerunek przedsiębiorstwa, Badania ankietowe
Public relations, Insurance institute, Company image, Questionnaire survey
Abstrakt
Wybór firmy ubezpieczeniowej jest poważną decyzją. Klient często przecież wiąże się z taką firmą wieloletnią umową, zobowiązując do systematycznych wpłat. Liczy za to na realną pomoc w przypadku dotykających go wydarzeń. Jednak szczegółowe porównywanie ofert różnych firm jest dla klientów indywidualnych trudne. To zajęcie czasochłonne, wymagające głębokiego zrozumienia mechanizmów finansowych, zasad działania rynku itp. Autor pisze, że Polacy są dość jednomyślni co do najbardziej pożądanych cech idealnego ubezpieczyciela. Przyznają przy tym, że wybierając go kierują się jego reputacją, zasłyszanymi opiniami. Wizerunek konkretnych firm ubezpieczeniowych w otoczeniu często stanowi dla klienta skrót ułatwiający ocenę i wartościowanie przedstawianej przez nie oferty. Zarządzanie reputacją i dbanie o pozytywną percepcję marki ubezpieczyciela (także z wykorzystaniem narzędzi PR) może mieć więc kluczowe znaczenie dla wyników sprzedażowych firm tej branży.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu