BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Piotrowska Maja
Tytuł
Kod złamany, rynek zdobyty (case study)
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 8, s. 26-28
Słowa kluczowe
Komunikowanie marketingowe, Promocja, Kampanie reklamowe, Strategia marketingowa
Marketing communication, Promotion, Advertising campaign, Marketing strategy
Abstrakt
Autor prezentuje składniki sukcesu strategii marketingowej cyklu programów Discovery Channel. Został on nagłośniony poprzez szeroko zakreśloną, kompleksową kampanię marketingową składającą się zarówno z działań reklamowych, jak również marketingu bezpośredniego z elementami akcji niestandardowych oraz public relations. Celem kampanii było zachęcenie konsumentów do oglądania cyklu o kodzie Leonarda da Vinci na kanale Discovery oraz Weekendu Teorii Spiskowych. Ze względu na tematykę proponowanych programów, kampania prowadzona była na różnych platformach, trafiających do jak największej rzeszy odbiorców.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu