BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ławicki Jacek St.
Tytuł
Procedura reklamacyjna w firmie
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 8, s. 34-37
Słowa kluczowe
Obsługa klienta, Reklamacje klienckie, Komunikowanie marketingowe, Wizerunek przedsiębiorstwa
Customer service, Client complaints, Marketing communication, Company image
Abstrakt
Autor pisze, że w krajowych realiach rynkowych składanie reklamacji ciągle jeszcze stanowi drogę przez mękę i dochodzenie praw, które wynikają z dokonania zakupu, czyli zawarcia umowy kupna-sprzedaży i wymaga zwykle od klienta dużo samozaparcia i czasu. Tymczasem klient, którego skarga zostanie rozpatrzona szybko i po jego myśli, staje się - choć to pozorny paradoks - dużo bardziej lojalny od tego, którego relacje z firmą układają się bez zastrzeżeń. Stosowne badania wskazują, iż perfekcyjne załatwienie reklamacji może przynieść aż 80-procentowy wzrost lojalności wobec danej marki, co zaowocuje przyszłymi decyzjami zakupowymi, a także jest doskonałym instrumentem reklamy szeptanej.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu