- Autor
- Krupski Rafał
- Tytuł
- Identyfikacja mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa
Identyfication of Strong and Weak Points of a Company - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2001, nr 916, t. 1, s. 274-281, bibliogr. 6 poz.
- Tytuł własny numeru
- Zmiana warunkiem sukcesu : transformacja przedsiębiorstw - problemy, metody, efekty
- Słowa kluczowe
- Materiały konferencyjne, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Analiza zdolności strategicznych przedsiębiorstwa, Ocena działalności przedsiębiorstwa, Analiza SWOT
Conference materials, Enterprise management, Company's strategic ability analysis, Performance evaluation of enterprises, SWOT analysis - Uwagi
- streszcz., summ.
- Abstrakt
- W artykule przedstawiono za literaturą przedmiotu różne metody określania mocnych i słabych stron firmy. W ostatnim fragmencie zaproponowano własną skałę wartościującą mocne i słabe strony przedsiębiorstwa. Można ją wykorzystać w analizie strategicznej SWOT. (abstrakt oryginalny)
Basing on the literature in the paper different methods of strengths and weakness determination have been presented and discussed. In the conclusion autor's own scale strengths and weaknesses assessment has been proposed. The scale can be used in the process of SWOT analysis. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Barney J.B., (1991): Firm Resources and Sustained Competitive Advantage, Journal of Management, Vol. 17, No. 1.
- Bratnicki M., (2000): Kompetencje przedsiębiorstwa. Od określania kompetencji do zbudowania strategii, Placet, Warszawa.
- Hinterhuber H. H., (1980): Strategische Unternehmungsfuhrung, Berlin und New York.
- Krupski R., (1994): Identyfikacja i realizacja strategii firmy, Leopoldinum, Wrocław.
- Krupski R. [red.], (2001): Zarządzanie strategiczne. Koncepcje. Metody. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław.
- Whitney J.O., (1996): Strategic Renewal for Business Units, Harvard Business Review, nr 4.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol