BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Przychodzka Anna
Tytuł
Zjawisko sponsoringu na tle innych instytucji "pokrewnych"
Sponsoring on the Background of Other "Related" Institutions
Źródło
Prace z Wynalazczości i Ochrony Własności Intelektualnej - Uniwersytet Jagielloński, 1999, nr 71, s. 217-235
Tytuł własny numeru
Własność intelektualna : nowe problemy, nowe spojrzenie
Słowa kluczowe
Komunikowanie marketingowe, Prawne aspekty reklamy, Reklama, Sponsoring, Public relations
Marketing communication, Legal aspects of advertising, Advertising, Sponsoring, Public relations
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule omówiono genezę i rozwój instytucji sponsoringu. Dokonano porównania sposoringu z innymi instytucjami takimi jak: mecenat, darowizna, ofiara, udzielanie subwencji, dotacji i subsydiów, franchising, klasyczna reklama i public relations.

The article presents a short description of sponsoring creation and development of its institutions. The author tries to compare sponsoring with different institutions such us patronage, charity actions, donations, subventions, subsides, franchising, advertising and public relations. (A.Ł.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-236X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu