BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Petrykowski Jakub, Karwatka Tomasz
Tytuł
Użyteczny eye tracking
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 8, s. 49-51, bibliogr. 3 poz.
Słowa kluczowe
Serwis internetowy, Badania marketingowe, Komunikowanie marketingowe, Zachowania konsumenta, Komunikowanie człowiek-komputer, Okulografia
Website, Marketing research, Marketing communication, Consumer behaviour, Human-computer system, Eye tracking
Abstrakt
Zdaniem autorów badania eye tracking mają przed sobą przyszłość, jak dotąd osiągnięto pewne rzeczywiste wyniki. Mogą one pomóc w pracy nad witryną, nie należy jednak traktować ich jako ostatecznego źródła uniwersalnej prawdy o witrynach www. Badania takie trzeba dobrze przygotować, ustalić reprezentatywne scenariusze, właściwie dobrać grupę użytkowników, a wnioski wyciągać ostrożnie i łączyć je z wynikami innych badań, aby uzyskać szerokie spojrzenie na całe zagadnienie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. http://hcvi.hd.iastate.edu/IPRIZE.
  2. http://poynterextra.org/eyetrack2004/main.htm
  3. http://www.uie.com/artides/eye_tracking_benefits
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu