BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sosnowska-Smogorzewska Lidia
Tytuł
Retailers' Shadow of a Smile : 1995 Consumer Spending
Źródło
The Warsaw Voice, 1996, nr 2(377), p.9
Słowa kluczowe
Dochody ludności, Badanie opinii, Konsumpcja gospodarstw domowych, Opinia publiczna
People's income, Opinion research, Consumption in household, Public opinion
Uwagi
zawiera wykres: przeciętne wydatki gospodarstw domowych rodzin pracowniczych za pierwsze półrocze 1995 (źródło: GUS)
Abstrakt
Po raz pierwszy od 6 lat, od wprowadzenia gospodarki rynkowej w Polsce, liczba rodzin oceniających dobrze swoją sytuacją ekonomiczną przekroczyła liczbę rodzin oceniających ją źle. Artykuł omawia wyniki sondaży publicznych przeprowadzonych przez Instytut Rozwoju Gospodarczego SGH, Demoskop oraz dane statystyczne zebrane przez GUS.

For the first time in six years - from the introduction of a market economy in Poland - the number of families enjoying a better economic situation has surpassed those with decrasing income. The article discuss Economic Development Institut pools, Demoskop pools and Central Statistical Office (GUS) data
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7591
Język
eng
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu