BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sosnowski Jarosław
Tytuł
Wykorzystanie Internetu w marketingowej działalności firm
Using Internet in Marketing Activities of Companies
Źródło
Zeszyt Naukowy / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Kielcach, 1999, nr 1, s. 47-56
Słowa kluczowe
Biznes elektroniczny, Handel elektroniczny, Internet, Marketingowy system informacyjny, System informacyjny przedsiębiorstwa, Dobór pracowników, Reklama komputerowa
e-business, e-commerce, Internet, Marketing information system, Information system of enterprises, Employees' recruitment, Computer advertising
Uwagi
streszcz.
Abstrakt
Artykuł dotyczy wykorzystania Internetu w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Autor przedstawia w szczególności wykorzystanie Internetu w rekrutacji pracowników, prowadzeniu akcji reklamowych oraz sprzedaży różnego rodzaju produktów i usług. Porusza zagadnienie sieciowego systemu płatności i jego bezpieczeństwa.

The article is related to internet using in company's management. The author presents internet using in labour recruitment, advertising actions, products and services sale. The subject of payment system network and its security is also presented. (A.Ł.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1509-1201
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu