BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wiszniewska Irena
Tytuł
Ochrona oznaczeń odróżniających (cz. 1)
Źródło
Przegląd Prawa Handlowego, 1997, nr 3, s. 14-22
Słowa kluczowe
Znaki towarowe, Nieuczciwa konkurencja, Ochrona konsumenta, Reklama
Trademarks, Unfair competition, Consumer protection, Advertising
Abstrakt
Oznaczenia odróżniające (oznaczenia przedsiębiorstw, znaki towarowe i inne) identyfikują podmioty w nim uczestniczące. Indywidualizując przedsiębiorstwa oraz towary i usługi, wprowadzają przejrzystość rynku. Także odgrywają dużą rolę w reklamie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-2996
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu