BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wiszniewska Irena
Tytuł
Ochrona oznaczeń odróżniających (cz. 2)
Źródło
Przegląd Prawa Handlowego, 1997, nr 4, s. 8-13
Słowa kluczowe
Marka produktu, Reklama, Znaki towarowe, Promocja produktu, Teraz Polska, Regulacje prawne
Product brand, Advertising, Trademarks, Product promotion, Teraz Polska award, Legal regulations
Abstrakt
Artykuł analizuje przepisy dotyczące ochrony oznaczeń odróżniających.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-2996
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu