BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Iwankiewicz-Rak Barbara
Tytuł
Marketing organizacji non-profit
Marketing of Non-profit Organizations
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1994, nr 689, s. 115-119, bibliogr. 5 poz.
Tytuł własny numeru
Finanse. Polityka regionalna. Rynek i konsumpcja. Wybrane problemy ekonomiki przemysłu
Słowa kluczowe
Marketing, Organizacje non-profit, Usługi społeczne niematerialne, Marketing personalny, Marketing idei
Marketing, Non-profit organisations, Non-material social services, Personnel marketing, Ideas marketing
Uwagi
summ.
Abstrakt
Celem artykułu jest przedstawienie głównych cech organizacji non-profit i wskazanie możliwości zastosowania zasad marketingu w zarządzaniu nimi. (fragment tekstu)

The basic feature of non-profit organizations are presented in this article. The main aim of the non-profit organizations is not to reach profit but to provide socially important services for people. It is proved that marketing concepts and tools can be used successfully in non-profit organizations, similarly to profit organizations. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Beckman M.D., Kurtz D.L., Boone L.E.: Foundations of Marketing. Ottawa: Holt, Rinhardt and Winston of Canada Ltd. 1988.
  2. Kotler P.: Marketing for Non-Profit Organizations. Prentice Hall: Englewood Cliffs (New Jersey) 1982.
  3. Kotler P., Ferrel O., Lamb Ch.: Cases and Readings for Marketing for Non-Profit Organizations. Prentice Hall: Englewood Cliffs (New Jersey) 1983.
  4. The New Palgrave. A Dictionary of Economy. London: The Macmillan Press Ldt 1991.
  5. Newouse J.P.: Toward a theory of non-profit institutions. An economic model of a hospital. "American Economic. Reviev" 1970 nr 60.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu