BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Olejniczak-Merta Anna, Kostrzewa Agnieszka
Tytuł
Zakupy dla siebie : Część II
Źródło
Marketing Polska, 1997, nr 6, s. 11
Słowa kluczowe
Zachowania rynkowe, Zachowania konsumenta, Młodzież, Rynek odzieżowy, Rynek obuwniczy, Badania konsumenckie
Market behaviour, Consumer behaviour, Youth, Clothing market, Shoe market, Consumer research
Abstrakt
W niniejszym artykule omówione zostaną zachowania rynkowe młodych konsumentów, nabywających produkty z grupy odzieży i obuwia.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1426-3505
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu