BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Olejniczak-Merta Anna, Kostrzewa Agnieszka
Tytuł
Zakupy dla siebie : Część I
Źródło
Marketing Polska, 1997, nr 5, s. 11
Słowa kluczowe
Zachowania rynkowe, Zachowania konsumenta, Młodzież, Żywność, Badania konsumenckie
Market behaviour, Consumer behaviour, Youth, Food, Consumer research
Abstrakt
W artykule omówiono zachowania młodzieży w procesie dokonywania zakupów różnych dóbr konsumpcyjnych (spożywczych) przeznaczonych do własnego użytku.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1426-3505
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu