BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Czupryna Krzysztof
Tytuł
Konkurs - popularny ale nie jedyny : Pod kreską - część I
Źródło
Marketing Polska, 1997, nr 3, s. 10
Słowa kluczowe
Reklama, Promocja produktu, Below-the-Line (BTL), Informacja biznesowa
Advertising, Product promotion, Below-the-Line (BTL), Business information
Firma/Organizacja
Danone, Tetley, Canal+
, ,
Abstrakt
Podstawowe formy oddziaływań typu below-the-line to: konkurs dla konsumentów, mailing, telemarketing, klub klientów i sprzedaż wysyłkowa.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1426-3505
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu