BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kałążna-Drewińska Urszula
Tytuł
Techniki sprzedaży bezpośredniej
Direct Selling Techniques
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1994, nr 689, s. 109-113, bibliogr. 5 poz.
Tytuł własny numeru
Finanse. Polityka regionalna. Rynek i konsumpcja. Wybrane problemy ekonomiki przemysłu
Słowa kluczowe
Sprzedaż, Sprzedaż bezpośrednia, Marketing bezpośredni, Marketing sieciowy, Reklama, Direct mail
Sale, Direct sales, Direct marketing, Network marketing, Advertising, Direct mail
Uwagi
summ.
Abstrakt
Opisano techniki sprzedaży bezpośredniej takie jak: sprzedaż obwoźna, trasy usług domowych, sprzedaż na przyjęciach, domowa sprzedaż ratalna, sprzedaż klubowa, sprzedaż sieciowa (network marketing) i wspomagająca je forma reklamy direct mail.

Direct sale has been considered the oldest form of selling. It has been aimed at selling such articles and services to buyers which they want to possess. It creates such values of shopping which together with the products give buyers maximum satisfaction. The following techniques of a direct sale can be differentiated:
- itinerant selling,
- so-called home services routs,
- selling at parties,
- jumble sale,
- home hire-purchase sale,
- club sale,
- mail sale,
- network sale.
All the techniques are aimed at enlarging the volume of sale. They help to satisfy the needs of consumers. This is why these techniques have been used to great extent in contemporary Polish trade. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Kałążna-Drewińska U., Iwankiewicz-Rak B.: Organizacja i technika handlu. Wrocław: AE 1993.
  2. Prymon M.: Twarzą w twarz z klientem. "Businessman Magazin" 1993 nr 4.
  3. Sztucki T.: Sprzedaż bezpośrednia. "Handel Wewnętrzny" 1993 nr 3.
  4. Wciąganie do sieci. "Businessman Magazin" 1993 nr 11.
  5. Zborski B.: Direct czy junk mail. "Businessman Magazin" 1992 nr 4.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu