BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sobczyk Genowefa (Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie), Furtak Robert (Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie), Lipowski Marcin (Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie), Mącik Radosław (Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie)
Tytuł
Zachowania rynkowe firm handlowych w warunkach konkurencji (cz. 1)
Źródło
Handel Wewnętrzny, 1997, nr 2, s. 19-25
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo handlowe, Konkurencyjność handlowa, Konkurencyjność przedsiębiorstwa, Zachowania rynkowe
Commercial enterprises, Trade competitiveness, Enterprise competitiveness, Market behaviour
Abstrakt
Artykuł prezentuje wyniki badania sondażowego przeprowadzonego w listopadzie 1996 r., które objęło 100 przedsiębiorstw handlowych z województwa lubelskiego. Badanie miało na celu określenie działań przystosowawczych, narzędzi ich realizacji i sytuacji rozwojowej firm handlowych do zaistniałych warunków rynkowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu