BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sobczyk Genowefa (Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie), Furtak Robert (Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie), Lipowski Marcin (Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie), Mącik Radosław (Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie)
Tytuł
Zachowania rynkowe firm handlowych w warunkach konkurencji (cz. 2)
Źródło
Handel Wewnętrzny, 1997, nr 3, s. 25-31
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo handlowe, Konkurencyjność handlowa, Zachowania rynkowe, Polityka cenowa, Promocja sprzedaży, Finanse przedsiębiorstwa
Commercial enterprises, Trade competitiveness, Market behaviour, Pricing policy, Selling promotion, Enterprise finance
Abstrakt
Artykuł omawia marketingowe instrumenty walki konkurencyjnej, politykę cenową, politykę dystrybucji i promocji oraz kondycję finansową firm handlowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu