- Autor
- Okupska Joanna
- Tytuł
- Marki na rynku budowlanym
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2006, nr 8, s. 63-66
- Słowa kluczowe
- Raporty gospodarcze, Jakość produktów budowlanych, Materiały budowlane, Wartość marki, Przemysł budowlany
Economic reports, Quality of construction products, Building materials, Brand value, Construction industry - Abstrakt
- Autorka pisze, że w opinii 70 proc. respondentów, marka wywiera bardzo istotny wpływ na proces podejmowania decyzji o zakupie materiału budowlanego, identyfikuje bowiem producenta, który firmując swoje wyroby, daje niejako obietnicę ciągłego dostarczania konkretnego zbioru korzyści i usług o stałej i sprawdzonej jakości. Z punktu widzenia konsumenta stosowanie marek na rynku budowlanym jest pomocne, ponieważ: dobre marki są łatwe do zidentyfikowania, co ułatwia zakup, marka ochrania konsumentów poprzez zapewnienie im stałej jakości danego produktu, marka dostarcza składnika satysfakcji (często prestiż wiąże się z nazwą marki), marka zapewnia konsumentom porównywalną jakość, bez względu na to, gdzie produkt jest nabywany, firmy markowe dbają o jakościowe udoskonalanie produktów w celu utrzymania silnej pozycji marki na rynku.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol