BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zbiegień-Maciąg Lidia
Tytuł
Marketing personalny : czyli dynamiczna polityka kadrowa
Źródło
Personel, 1997, nr 1, s. 11-13
Słowa kluczowe
Polityka personalna, Marketing personalny, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Pracownicy w przedsiębiorstwie
Personnel policy, Personnel marketing, Enterprise management, Employees in enterprise
Abstrakt
W marketingu personalnym człowiek musi być w centrum uwagi. Poprzez uruchamianie specjalnych programów kadrowych dostarcza on instrumentów odmiennego kierowania personelem tak, aby obie strony były usatysfakcjonowane.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1233-0299
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu