BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Lisiecki Marek
Tytuł
Jak oceniać współczesne przedsiębiorstwa?
How To Asses Modern Enterprise?
Źródło
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie, 2002, z. 11, s. 104-111
Słowa kluczowe
Ocena przedsiębiorstwa, Analiza strategiczna, Ocena kondycji przedsiębiorstwa, Zasoby informacji
Evaluation enterprises, Strategic analysis, Assessment of the condition enterprise, Information resource
Uwagi
summ.
Abstrakt
Ocenianie przedsiębiorstwa dokonywane jest w ujęciu kompleksowym lub wąsko ukierunkowanym. Wyciąganie wniosków na temat funkcjonowania całego przedsiębiorstwa tylko na powstanie jednej grupy kryteriów może być błędne. Pełna ocena firmy w danym momencie W(t) powinna obejmować wszystkie podstawowe elementy wewnętrzne i zewnętrzne przedsiębiorstwa - otoczenie O(t), cele C(t), zasoby ludzkie L(t), zasoby rzeczowe R(t), zasoby finansowe F(t), zasoby informacyjne I(t), wykorzystanie czasu Y(t) oraz inne X(t).

How to estimate modern organizations? It is a difficult task to evaluate modern organization. It concerns all modern firms. Methods of global and detailed estimation are presented in this article. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1427-3500
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu