BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Radziszewska Agnieszka
Tytuł
Łańcuch dostaw grupy Inditex
Źródło
Gospodarka Materiałowa i Logistyka, 2006, nr 5, s. 6-13
Słowa kluczowe
Charakterystyka przedsiębiorstwa, Łańcuch dostaw, Łańcuch wartości, Przemysł tekstylny, Przewaga konkurencyjna, Innowacyjność przedsiębiorstw, Logistyka w łańcuchu dostaw
Company characteristics, Supply chain, Value chain, Textile industry, Competitive advantage, Enterprise innovation, Logistics in supply chain
Firma/Organizacja
Inditex
Abstrakt
Hiszpańska Grupa Inditex (Industria Diseno Textil), jeden z największych światowych potentatów mody, jest obecny w 60 krajach, w których ma ponad 2700 sklepów. Do grupy należy również sto przedsiębiorstw działających w obszarze projektowania, produkcji i dystrybucji odzieży. Jednym ze źródeł przewagi konkurencyjnej Inditexu jest sprawna i szybka logistyka oraz błyskawiczna rekacja na potrzeby i gusty klientów. Podstawą ciągłego wzrostu firmy jest jej wysoka innowacyjność. Do narzędzi pomocnych przy tworzeniu jej modelu biznesowego należy łańcuch dostaw i łańcuch tworzenia wartości.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-2037
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu