BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Reed Stanley
Tytuł
Unilever Finally Knows where it's Going: East : Strategies
Źródło
Business Week, 1998, May 4, p.18-19
Słowa kluczowe
Strategia inwestycyjna, Inwestycje zagraniczne, Dobra konsumpcyjne, Korporacje międzynarodowe
Investment strategy, Foreign investment, Consumer goods, International corporation
Firma/Organizacja
Unilever PLC
Kraj/Region
Europa Środkowo-Wschodnia
Central and Eastern Europe
Abstrakt
Zreformowany gigant produktów konsumpcyjnych Unilever skupia swoją działalność na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. W Polsce zainwestował w produkcję środków czyszczących, lodów (Magnum), paluszków rybnych oraz margaryny. Podobnie szeroki zakres produkcji rozwinął w Czechach i na Węgrzech. Teraz spieszy się aby przed sezonem przygotować produkcję lodów w Rosji. Sprzedaż w Europie Środkowej i Wschodniej wzrosła aż o 42 procent osiągając 1 miliard dolarów.

Newly revamped consumer-products giant Unilever is focusing on emerging markets - particularly Eastern Europe. It has invested in detergent, ice-cream, fish-finger, and margarine factories in Poland. It also has a wide range of business in Hungary and Czech Republic. It is scrambling to set up an ice-cream business in Russia in time for this summer. Sales in Central and Eastern Europe rose a stunning 42 procent last year, to $1 bilion.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0007-7135
Język
eng
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu