BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Cichosz Marzenna
Tytuł
Logistyka w firmach usługowych - rozważania teoretyczne (1)
Źródło
Gospodarka Materiałowa i Logistyka, 2006, nr 7, s. 22-25
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo usługowe, Rynek usług, Zarządzanie logistyczne, Logistyka w łańcuchu dostaw, Łańcuch dostaw, Obsługa klienta
Service enterprise, Services market, Logistic management, Logistics in supply chain, Supply chain, Customer service
Abstrakt
Badacze wyróżniają zasadniczo dwa aspekty logistyki w firmach usługowych. Pierwszy z nich polega na przepływach rzeczowych i towarzyszącej im informacji w ramach logistyki łańcucha dostaw. Drugi to proces koordynacji niematerialnych czynności koniecznych w celu dostarczenia klientowi oferty w ramach logistyki reagującej usługą na popyt zgłoszony przez klienta. Zagadnienie wykorzystania wiedzy, umiejętności i narzędzi zarządzania logistycznego w sferze usług zainteresowało liczące się w świecie organizacje logistyczne.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-2037
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu