BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rostek Roman, Zając Jarosław
Tytuł
Jak firmy budują swój wizerunek : badania reklamy w Businessman Magazine, Wprost, Polityce
Źródło
Businessman Magazine, 1998, nr 4, s. 102-105
Słowa kluczowe
Reklama, Public relations
Advertising, Public relations
Abstrakt
Mianem reklamy wizerunkowej określa się te reklamy, które dotyczą image'u całego przedsiębiorstwa, a nie jego poszczególnych produktów. Jest to forma płatnego public relations. Firmy korzystają z niej, gdyż ma jedną niezaprzeczalną zaletę: umożliwia bezpośrednie dotarcie do odbiorcy i przekazanie mu dokładnie tego, co chcą. Artykuł podaje wiodące tematy w reklamie wizerunkowej.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu