BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Siewierski Bogdan
Tytuł
Mapa umysłu : Czyli, jak twórczo rozwiązywać problemy
Źródło
Personel, 1998, nr 1, s. 41-44
Słowa kluczowe
Szkolenie pracowników, Strategia marketingowa, Innowacyjność, Myślenie twórcze, Burza mózgów
Manpower training, Marketing strategy, Innovative character, Creative thinking, Brainstorming
Abstrakt
Obecnie, ciągłe zmiany technologii i strategii marketingowych zwiększają nacisk na innowacyjność, twórczość i wymagają - zwłaszcza od menedżerów - zdolności do rozwiązywania problemów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1233-0299
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu