BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Edmondson Gail
Tytuł
BMW przegania rywali
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 14 (178), s. 30
Słowa kluczowe
Korporacje międzynarodowe, Samochody osobowe, Przemysł motoryzacyjny
International corporation, Motor cars, Automotive industry
Firma/Organizacja
BMW
Abstrakt
Zamiast przenosić produkcje na Wschód, firma ograniczyła koszty pracy w Niemczech. Szef BMW podkreśla, że decyzję o zainwestowaniu na rodzimym rynku podjęto po uzyskaniu zgody niemieckich związków zawodowych na bardziej elastyczne warunki pracy. BMW chce, aby jego fabryki mogły elastycznie wydłużyć czas pracy bez dodatkowych nakładów inwestycyjnych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu