- Autor
- Dybalska Renata
- Tytuł
- Językowe wabiki reklamowe
- Źródło
- Aida-Media, 1998, nr 6, s. 32-33
- Słowa kluczowe
- Język reklamy, Reklama w mass mediach, Reklama
Language of advertising, Advertising in mass media, Advertising - Abstrakt
- Delikatne a zarazem skuteczne przyciągnięcie uwagi klienta jest jednym z podstawowych zadań reklamy. Ważne jest nie tylko co, ale i jak się przekazuje, dlatego też obok obrazu niebagatelną rolę odgrywa język reklamy.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1231-3289
- Język
- pol