BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dybalska Renata
Tytuł
Językowe wabiki reklamowe
Źródło
Aida-Media, 1998, nr 6, s. 32-33
Słowa kluczowe
Język reklamy, Reklama w mass mediach, Reklama
Language of advertising, Advertising in mass media, Advertising
Abstrakt
Delikatne a zarazem skuteczne przyciągnięcie uwagi klienta jest jednym z podstawowych zadań reklamy. Ważne jest nie tylko co, ale i jak się przekazuje, dlatego też obok obrazu niebagatelną rolę odgrywa język reklamy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-3289
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu