BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kostyła Joanna
Tytuł
Z marką w tytule
Źródło
Businessman Magazine, 2004, nr 5, s. 116-119
Słowa kluczowe
Marketing, Sponsoring, Promocja produktu, Reklama
Marketing, Sponsoring, Product promotion, Advertising
Abstrakt
W artykule przedstawiono sponsoring tytularny. Marka związana z nazwą imprezy po pewnym czasie staje się nazwą własną danego wydarzenia i funkcjonuje w świadomości odbiorców jeszcze długo po wygaśnięciu umowy sponsorskiej. Efekty sponsoringu tytularnego są widoczne dopiero po kilku latach.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu