BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wojtaś Anita
Tytuł
Pracownicy z internetu
Źródło
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, 2006, nr 3-4, s. 91-99
Słowa kluczowe
e-rekrutacja, Prasa, Internet, Praca, Rekrutacja pracowników, Selekcja personalna
e-recruitment, Press, Internet, Labour, Employee recruitment, Personnel selection
Abstrakt
Oferty pracy umieszczane online to tylko jeden z wielu sposobów poszukiwania pracowników przez internet, a liczba ofert pracy rośnie lawinowo. Dlaczego coraz więcej firm decyduje się na rekrutację przez internet? Oto odpowiedź: za sprawą szybkości, efektywności i mniejszych kosztów. Oferta pracy może pojawić się w sieci już w ciągu kilkunastu godzin, a w tydzień można zamknąć pierwszy etap rekrutacji - gromadzenie aplikacji od kandydatów. Oferta pracy raz umieszczona w internecie nie znika - tak jak dzieje się w przypadku ogłoszeń prasowych, gdy gazeta zostaje wyrzucona do kosza. Kandydaci mogą przeglądać ogłoszenia nawet przez miesiąc. Sprawia to, że koszty rekrutacji online są znacznie niższe niż publikowanie ogłoszeń w prasie - wydatek na jednorazową publikację prasową jest zbliżony do kosztów umieszczenia oferty w sieci na kilka tygodni.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Pełny tekst
Pokaż
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0874
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu