- Autor
- Wojtaś Anita
- Tytuł
- Pracownicy z internetu
- Źródło
- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, 2006, nr 3-4, s. 91-99
- Słowa kluczowe
- e-rekrutacja, Prasa, Internet, Praca, Rekrutacja pracowników, Selekcja personalna
e-recruitment, Press, Internet, Labour, Employee recruitment, Personnel selection - Abstrakt
- Oferty pracy umieszczane online to tylko jeden z wielu sposobów poszukiwania pracowników przez internet, a liczba ofert pracy rośnie lawinowo. Dlaczego coraz więcej firm decyduje się na rekrutację przez internet? Oto odpowiedź: za sprawą szybkości, efektywności i mniejszych kosztów. Oferta pracy może pojawić się w sieci już w ciągu kilkunastu godzin, a w tydzień można zamknąć pierwszy etap rekrutacji - gromadzenie aplikacji od kandydatów. Oferta pracy raz umieszczona w internecie nie znika - tak jak dzieje się w przypadku ogłoszeń prasowych, gdy gazeta zostaje wyrzucona do kosza. Kandydaci mogą przeglądać ogłoszenia nawet przez miesiąc. Sprawia to, że koszty rekrutacji online są znacznie niższe niż publikowanie ogłoszeń w prasie - wydatek na jednorazową publikację prasową jest zbliżony do kosztów umieszczenia oferty w sieci na kilka tygodni.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Pełny tekst
- Pokaż
- Cytowane przez
- ISSN
- 1641-0874
- Język
- pol