BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Skarul Zbigniew
Tytuł
Bielizna pod kontrolą : Reklama kierunkowa Schiessera
Źródło
Businessman Magazine, 1998, nr 7, s. 116-117
Słowa kluczowe
Reklama, Rynek dóbr konsumpcyjnych
Advertising, Consumer goods market
Firma/Organizacja
Schiesser
Abstrakt
Belgowie z agencji reklamowej Vandekerckhove a. Devos udowodnili, że klasyczne działania reklamowe można połączyć z reklamą kierunkową. Zrealizowali kampanię pocztową, która wskazała klientom miejsce zakupu bielizny firmy Schiesser. Kampania ta przyniosła znaczny wzrost obrotów, dając jednocześnie pełną kontrolę nad reklamowym budżetem.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu