BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Stępień Jakub
Tytuł
Cztery razy CATI : Cz.I
Źródło
Marketing Polska, 1998, nr 6, s. 22
Słowa kluczowe
Badania konsumenckie, Agencje badań marketingowych, Metoda CATI
Consumer research, Marketing research agencies, Computer-Assisted Telephone Interviewing (CATI)
Firma/Organizacja
Pentor
Abstrakt
CATI to wspomagane komputerowo wywiady telefoniczne. Pentor posiada 23 stanowiska w Warszawie. Do dyspozycji ma około 70 przeszkolonych ankieterów. Ma 8 stanowisk w Poznaniu i 7 w Katowicach. Artykuł analizuje nasz rynek.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1426-3505
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu