- Autor
- Wiatr Michał
- Tytuł
- Jak budować strategię informatyzacji
- Źródło
- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, 2006, nr 3-4, s. 109-118
- Słowa kluczowe
- Technologia informacyjna, Informatyzacja, Klient, System informacyjny
Information Technology (IT), Informatization, Customer, Information system - Abstrakt
- Funkcjonalność i możliwości parametryzacji większości liczących się systemów informatycznych znacznie przekraczają obecne potrzeby przedsiębiorstw. Przy dzisiejszej ofercie rynkowej zinformatyzować można teoretycznie każdy obszar działania firmy, wszystko pozostaje wyłącznie kwestią wysokości budżetu, którym się dysponuje. Z drugiej strony liczba organizacji wykorzystujących technologie informatyczne w podstawowym zakresie będzie rosła, a wraz z nią coraz większemu ujednoliceniu ulegać będą procesy biznesowe firm, wypierając tym samych ich oryginalność. Niniejszy artykuł ma na celu odpowiedzieć na następujące pytania: na co zwracać uwagę przy wyborze i eksploatacji systemu informatycznego, jak z pomocą technologii informatycznych kreować przewagę konkurencyjną oraz gdzie na rynku oprogramowania kryje się prawdziwa wartość.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Pełny tekst
- Pokaż
- Cytowane przez
- ISSN
- 1641-0874
- Język
- pol