BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wiatr Michał
Tytuł
Jak budować strategię informatyzacji
Źródło
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, 2006, nr 3-4, s. 109-118
Słowa kluczowe
Technologia informacyjna, Informatyzacja, Klient, System informacyjny
Information Technology (IT), Informatization, Customer, Information system
Abstrakt
Funkcjonalność i możliwości parametryzacji większości liczących się systemów informatycznych znacznie przekraczają obecne potrzeby przedsiębiorstw. Przy dzisiejszej ofercie rynkowej zinformatyzować można teoretycznie każdy obszar działania firmy, wszystko pozostaje wyłącznie kwestią wysokości budżetu, którym się dysponuje. Z drugiej strony liczba organizacji wykorzystujących technologie informatyczne w podstawowym zakresie będzie rosła, a wraz z nią coraz większemu ujednoliceniu ulegać będą procesy biznesowe firm, wypierając tym samych ich oryginalność. Niniejszy artykuł ma na celu odpowiedzieć na następujące pytania: na co zwracać uwagę przy wyborze i eksploatacji systemu informatycznego, jak z pomocą technologii informatycznych kreować przewagę konkurencyjną oraz gdzie na rynku oprogramowania kryje się prawdziwa wartość.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Pełny tekst
Pokaż
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0874
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu