BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wojciechowska Jolanta, Florczak Dagmara
Tytuł
Oferta agroturystyczna łódzkich biur podróży - próba definicji pojęcia
Źródło
Problemy Turystyki, 2005, vol. 28, nr 1-2, s. 97-107
Słowa kluczowe
Agroturystyka, Biuro podróży, Oferta turystyczna, Produkt turystyczny, Usługi turystyczne
Agrotourism, Travel agency, Touring offer, Tourist product, Tourism services
Kraj/Region
Łódź
Lodz
Abstrakt
W Łodzi na przełomie 2003 i 2004 roku poddano badaniom 122 biura podróży w celu ustalenia roli oferty agroturystycznej w ich całościowych działaniach marketingowych. Motywem przeprowadzenia badań były sformułowania mówiące o tym, iż tylko niewielki odsetek turystów biorących udział w agroturystyce korzysta z usług pośredników. Dokonano też analizy pojęć "oferta agroturystyczna" i "produkt agroturystyczny" przez komercyjne podmioty branży. Celem artykułu jest pokazanie znaczenia oferty agroturystycznej dla wielkomiejskich biur podróży na przykładzie Łodzi.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0138-0478
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu