BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Polak Krzysztof
Tytuł
Binarny świat konsumenta
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 9, s. 8-11
Słowa kluczowe
Komunikowanie marketingowe, Pozycjonowanie marki, Strategia komunikowania, Badanie rynku
Marketing communication, Brand positioning, Communication strategy, Market research
Abstrakt
Autor stawia następujące tezy kluczowe: konsumenci, będąc uczestnikami kultury, porządkują świat według binarnych opozycji. Binarne opozycje są specyficzne dla danej kultury i subkultury. Badania semiotyczne pozwalają na identyfikację tych opozycji i posłużenie się nimi w celu rozwiązania problemu marketingowego. Dla produktów o ograniczonym zasięgu kulturowym istotne są te opozycje, które są specyficzne dla danej grupy kulturowej, dla produktów o charakterze między kulturowym te, które są wspólne dla rożnych kultur.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu