BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Berezowski Grzegorz
Tytuł
Jak tanio wypromować e-sklep
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 9, s. 12-15
Słowa kluczowe
Sklepy internetowe, Komunikowanie marketingowe, Handel elektroniczny, Strategia promocji, Przedsiębiorstwo wirtualne
Internet shopping, Marketing communication, e-commerce, Promotion strategy, Virtual enterprise
Abstrakt
Autor twierdzi, że dynamiczny rozwój e-handlu oraz wzrost liczby sklepów internatowych wynika z kilku czynników: rośnie zaufanie użytkowników sieci do tej formy zakupów, wzrasta liczba posiadaczy kart kredytowych, które stanowią najwygodniejszą formę dokonywania płatności, pojawiają się nowe, wygodne formy płatności, jak na przykład elektroniczne przelewy w bankach internetowych. Nie trzeba już rozwijać własnej infrastruktury technologicznej, by uruchomić i prowadzić handel w sieci. Pojawiło się wiele platform oferujących gotowe rozwiązania za kilkaset złotych rocznie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu