BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Tkaczyk Jolanta
Tytuł
Produkty mody
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 9, s. 42-45
Słowa kluczowe
Polityka produktu, Marketing produktu, Strategia promocji, Percepcja produktu
Product policy, Product marketing, Promotion strategy, Product perception
Abstrakt
Autor zastanawia się, czy można określić cechy produktu, który jest bardziej niż inne predysponowany do stania się modnym? Wiele źródeł wskazuje na to, iż produkt ma szansę na szeroką akceptację ze strony nabywców (czyli może stać się modny), jeśli: jest łatwy do zrozumienia i prosty w użyciu, szeroko reklamowany, można go kupić na próbę, zakup produktu nie jest związany ze zmianą dotychczasowego stylu życia, a wprost przeciwnie, jest zgodny z systemem norm wyznawanych przez konsumenta, konsumpcja produktu jest widoczna przez otoczenie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu