BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Godlewski Grzegorz, Sikora Jan
Tytuł
Marketingowe strategie produktu w gospodarstwach agroturystycznych południowego Podlasia
Źródło
Problemy Turystyki, 2005, vol. 28, nr 3-4, s. 97-112
Słowa kluczowe
Agroturystyka, Produkt turystyczny, Strategia marketingowa, Zarządzanie produktem, Turystyka krajowa, Rynek turystyczny
Agrotourism, Tourist product, Marketing strategy, Product management, Domestic tourism, Tourism market
Kraj/Region
Podlasie
Podlasie
Abstrakt
W artykule przedstawiono wyniki badań, które miały odpowiedzieć na pytanie, jakie działania marketingowe podejmują właściciele gospodarstw agroturystycznych z Południowego Podlasia w aspekcie tworzenia i wprowadzania produktu na rynek usług turystycznych. Okazało się, że ich działania są przypadkowe i nie oparte na odpowiednich badaniach rynku turystycznego. Gospodarze nie mogą sobie pozwolić na wyłożenie znacznych środków finansowych, by poznać motywy kierujące zachowaniami agroturystów. Spośród wielu marketingowych strategii produktu najczęściej występują w praktyce: strategia szybkiej penetracji oraz pozycjonowania produktu, a także penetracji i rozwoju rynku.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0138-0478
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu