- Autor
- Gołębicka Anna, Musioł Maciej
- Tytuł
- Przeżyją marki istotne
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2006, nr 9, s. 46-49
- Słowa kluczowe
- Komunikowanie marketingowe, Pozycjonowanie marki, Strategia komunikowania, Wartości niematerialne
Marketing communication, Brand positioning, Communication strategy, Intangible asset - Abstrakt
- Autorzy twierdzą, że dojrzałe marki nie tylko istnieją w zbiorowej świadomości. ale starają się być częścią świata odbiorcy. Dążą do tego, by być istotnymi, a to bardzo osobisty wymiar relacji marki z konsumentem. Z marką istotną użytkownik się utożsamia, nie traktuje jej jak intruza, ale jako integralną część swojej rzeczywistości. Marka istotna pełni rolę wizytówki jej właściciela. Nie jest jedynie gwarantem jakości, ale świadczy o jego stylu życia, o wartościach, z jakimi się on identyfikuje, często też o jego grupie zawodowej czy zasobności. Zanim jednak marka dojdzie do etapu istotności, potrzeba doskonałej strategii, trafionego pozycjonowania, świetnych narzędzi promocji, no i konsekwencji w prowadzeniu marki.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol