BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gołębicka Anna, Musioł Maciej
Tytuł
Przeżyją marki istotne
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 9, s. 46-49
Słowa kluczowe
Komunikowanie marketingowe, Pozycjonowanie marki, Strategia komunikowania, Wartości niematerialne
Marketing communication, Brand positioning, Communication strategy, Intangible asset
Abstrakt
Autorzy twierdzą, że dojrzałe marki nie tylko istnieją w zbiorowej świadomości. ale starają się być częścią świata odbiorcy. Dążą do tego, by być istotnymi, a to bardzo osobisty wymiar relacji marki z konsumentem. Z marką istotną użytkownik się utożsamia, nie traktuje jej jak intruza, ale jako integralną część swojej rzeczywistości. Marka istotna pełni rolę wizytówki jej właściciela. Nie jest jedynie gwarantem jakości, ale świadczy o jego stylu życia, o wartościach, z jakimi się on identyfikuje, często też o jego grupie zawodowej czy zasobności. Zanim jednak marka dojdzie do etapu istotności, potrzeba doskonałej strategii, trafionego pozycjonowania, świetnych narzędzi promocji, no i konsekwencji w prowadzeniu marki.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu