BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Fuksiewicz Alicja
Tytuł
Zaufane marki Europejczyków
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 9, s. 53-55
Słowa kluczowe
Badania konsumenckie, Zaufanie społeczne, Wartość marki
Consumer research, Social trust, Brand value
Firma/Organizacja
Unia Europejska (UE)
European Union (EU)
Abstrakt
Od kilku lat w kilkunastu krajach europejskich prowadzony jest sondaż European Trusted Brands. W sondażu 2006 poproszono obywateli 14 badanych krajów m.in. o wybranie źródeł informacji, na których oparliby swoją decyzję o wyborze samochodu, sprzętu AGD, środków czyszczących i diety. Wyniki pokazują, że decyzję o zakupie danego produktu Europejczycy podejmują najczęściej po konsultacji z profesjonalistą lub znajomymi. Najmniej w tej kwestii ufają gwiazdom show-businessu, reklamom i kolegom z pracy. Stosunkowo słabo ufają również dzieciom i internetowi.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu