BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mitko Aneta, Gałecki Maciej
Tytuł
Dobieranie słów w e-PR
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 9, s. 60-62
Słowa kluczowe
Public relations, Użytkownicy internetu, Serwis internetowy, Wyszukiwarki internetowe
Public relations, Internet users, Website, Internet search engine
Abstrakt
SEO (search engine optimization) to swoisty rodzaj działań promocyjnych wspomagających budowanie popularności serwisu www, tj. zwiększanie jego widoczności w internecie poprzez uzyskiwanie wyższych pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania. SEO PR natomiast stanowi połączenie internetowych działań public relations z search engine optimization i polega na specyficznym konstruowaniu materiałów PR tak, aby zawierały one stosowne odnośniki do popularyzowanego serwisu (zwiększając jego tzw. link popularity) oraz były odpowiednio nasycone słowami kluczowymi - tymi, które są najczęściej wpisywane do wyszukiwarek przez target danej marki (przez dziennikarzy, klientów czy inną grupę docelową).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu