- Autor
- Maciorowski Artur
- Tytuł
- Marketing interaktywny - obraz rynku i perspektywy
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2006, nr 9, s. 74-81
- Słowa kluczowe
- Marketing interaktywny, Internet, Reklama w internecie, Formy reklamy, Nowe technologie, Użytkownicy internetu
Interactive marketing, Internet, Internet advertising, Advertising forms, High-tech, Internet users - Abstrakt
- Obraz marketingu interaktywnego cieszy autora artykułu, ponieważ wartość rynku e-reklamy i e-commerce rośnie, wzrasta liczba internautów wykorzystujących coraz szybsze łącza i spędzających więcej swojego czasu w sieci. Badania pozwalają lepiej poznać społeczność użytkowników sieci od strony ich cech demograficznych, psychograficznych, zwyczajów, wreszcie wkraczając w nich samych (badania eyetrack - śledzenie ruchu gałek oka poruszających się po stronie www). To wszystko przyczynia się do tworzenia bardziej użytecznych i specjalistycznych projektów, dobrze stargetowanych reklam. Polskie firmy bacznie obserwują rynki zachodnie i - starając się dotrzymać kroku konkurencji - adaptują lokalnie pomysły i idee. Autora cieszą także innowacje w zakresie form, technologii i koncepcji internetowych, świadczące, iż internetowi nie grozi stagnacja przez długie lata.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol