BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Miziołek Adam
Tytuł
Dostawcy sales force
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 9, s. 106-109
Słowa kluczowe
Analiza sprzedaży, Strategia sprzedaży, Zarządzanie sprzedażą, Outsourcing
Sales analysis, Sales strategy, Sale management, Outsourcing
Abstrakt
Autor pisze, że z praktyki wynika, że w większości działów sprzedaży dużych firm i koncernów występuje wiele nieefektywności kosztowo-wydajnościowych. Rozwiązaniem dla tych problemów stają się wyspecjalizowane wyłącznie w spredaży produktów firmy nazywane potocznie dostawcami sales force. Przez outsourcing sił sprzedaży należy rozumieć powierzenie firmie zewnętrznej części bądź całości zespołu sprzedażowego. Powierzenie oznacza dosłownie przekazanie pełni odpowiedzialności za zbudowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym, co nakłada na outsour-cera (dostawcę sales force) obowiązek zorganizowania pracy, kontroli oraz motywowania podległego mu zespołu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu