BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kołodziej Rafał
Tytuł
Punkty styku z reklamą
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 10, s. 8-11
Słowa kluczowe
Planowanie reklamy, Formy reklamy, Strategia marketingowa, Komunikowanie marketingowe
Advertising planning, Advertising forms, Marketing strategy, Marketing communication
Abstrakt
Według autora budowa planu komunikacji powinna być zaplanowana w zgodzie z następującymi kryteriami: konsumpcja tradycyjnych mediów – co target ogląda, czyta, czy zwraca uwagę na outdoor, czy chodzi do kina, czy przesiaduje w internecie, na jakich stronach, czy słucha radia, jakiego, w jakich godzinach? Miejsca kontaktu z produktem - gdzie, kiedy i w jakich okolicznościach target doświadcza produktu, kiedy jest najbardziej otwarty na zakup, w jakich okolicznościach kupuje, a w jakich używa, konsumuje produkt, czy w tych miejscach może być produkt w krytycznym momencie? Momenty w życiu, kluczowe chwile - jakie istotne wydarzenia (urodziny, mundial, zaręczyny, randka itp.) są dla targetu ważne emocjonalnie, do których z nich można włączyć się z marką?
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu