BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Leloch Grażyna
Tytuł
Profity z podcastu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 10, s. 12-15
Słowa kluczowe
Reklama w internecie, Formy reklamy, Nowe technologie, Komunikowanie marketingowe
Internet advertising, Advertising forms, High-tech, Marketing communication
Abstrakt
Jakie są mocne strony podcastingu? Autorka wymienia po pierwsze możliwość pełnego wyboru przez internautę, czego i kiedy słucha. Łatwo go dystrybuować. Poza tym podcasting jest kolejną formą personalizacji mediów. Boom na błogi udowodnił, że ludzie potrzebują wyrazić się po poprzez pisanie, a w podcastach mogą to robić mówiąc... Zarabianie na tym nowym kanale komunikacyjnym to jeszcze nowa, ale dobrze rokująca technika, która zdaniem autorki może przynieść duże zyski.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu