BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szczybyło Anna
Tytuł
Oszczędności z CRM
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 10, s. 16-17
Słowa kluczowe
Rachunkowość zarządcza, Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Zarządzanie kosztami, Controlling
Management accounting, Customer Relationship Management (CRM), Costs management, Controlling
Abstrakt
Autorka podaje, że rachunek kosztów działań może pomóc w ustaleniu kosztów: procesów i działań, segmentów rynku, pozyskania, obsługi i zatrzymania klienta, kanałów sprzedaży oraz produktów i usług. Natomiast korzyści płynące po wdrożeniu rozwiązania CRM to jej zdaniem: wzrost efektywności handlowców oraz oszczędność czasu przy planowaniu wizyt u klienta, wzrost jakości komunikacji pomiędzy działami firmy dzięki szybszej wymianie informacji, obniżenie kosztów marketingowych, wzrost standardów (metodyki sprzedaży, obsługi klienta), skrócenie czasu sporządzania ofert i zwiększenie efektywności jej przygotowania oraz większa wartość sprzedaży.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu