BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Cander-Karolewska Ewa
Tytuł
Miasto dobrze promowane
Źródło
Marketing w Praktyce, 2006, nr 10, s. 18-20
Słowa kluczowe
Promocja miasta, Marketing turystyczny, Polityka turystyczna, Komunikowanie marketingowe, Planowanie marketingowe
City promotion, Tourism marketing, Tourism policy, Marketing communication, Marketing planning
Abstrakt
Promocja miast/miejsc i regionów to temat, który po wejściu Polski do Unii Europejskiej zyskał gwałtownie na znaczeniu. Pojawiły się fundusze na rozwój regionalny, a wraz z nimi pytanie, jak je najlepiej wykorzystać, jak skutecznie wypromować ów specyficzny „produkt", by potem z zyskiem sprzedać go turystom i inwestorom. Chcąc sprzedać miasto jako swój produkt, autorka radzi by zanim przystąpi się do budowania strategii promocyjnej, odpowiedzieć sobie na zasadnicze pytania. Co nas odróżnia? Na czym polega wyjątkowość naszego miasta? Czego nie ma nigdzie indziej? Warto się nad nimi zastanowić. Znalezienie wyróżnika, czyli USP (Unique Selling Proposition), to polowa sukcesu. Będzie podstawą - punktem wyjścia dla kampanii marketingowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu